dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 114764
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


نمایش احساس با عکس




گروه اینترنتی ایران سان


گروه اینترنتی ایران سان
 

 

من وقتی زنم
که تو باور داشته باشی مردی ...
انسان بودن را باید آموخت
جنسیت معنا ندارد !
 

ای بانو ... من پیچیدن ِ باد را در گیسوان ِ تو دیده ام … بهشت ، شگفت زده ام نخواهد کرد !...



گروه اینترنتی ایران سان
 

به تو پرواز را اموختم و رهایت کردم تا ستاره ی دنباله دار باشی....
کاش با تو از عشق می کفتم تا بیاموزی کمی وفادار باشی! بادبادک کوچک من!



گروه اینترنتی ایران سان
 

گرمای وجودت بوی تنت نفس های تندت همه مرا یاد مردی می اندازد که در اوج نقاب نامردی زد ...



گروه اینترنتی ایران سان
 

می خواهم اعتماد کنم اما بد جایی دنیا آمده ام ... زمین ؛ جایگاه مارهای خوش خط و خالی بود که هر روز نیشم می زدند ...



گروه اینترنتی ایران سان
 

دير كرده اي ذره اي...  به اندازه سفيد شدن موهاي من شايد!





گروه اینترنتی ایران سان
 

سالها گذشت و من بزرگ شدم ؛
اما هر وقت که جلوی آیینه می ایستم ؛
سایه ای از شیری را می بینم که تنها دلخوشی زندگیش اینست که هر روز غروب ؛
در بکرترین نقطه رؤیاهایش به بهانه خوردن آب ؛
تنها آهوی باقی مانده بیشه خیالش را ببیند...
 




گروه اینترنتی ایران سان
 

ای زن! تو نامحدودی ... پس نامحدود ببين و نامحدود بينديش... توان تو محدود به حدودی است که خود ساخته ايی




گروه اینترنتی ایران سان
 

دلم تنگـ می شـود گاهـی !
برای ِ ...
یك « دوستت دارم » ِ سـاده !
دو « فنجـان قهــوه ی داغ »
سه « روز » تعـطیلی در زمسـتان !
چـهار « خنـده ی بلنــد »
و پنــج « انگشـت » ِ دوست داشتـنی !..
 




گروه اینترنتی ایران سان
 

همیشه هم نیاز به "توجه" نیست... گاهی هم ... زن دلش "بی توجهی" می خواهد!...





گروه اینترنتی ایران سان
 

آســـــــــــمان هم گاهــــــی دلش می گیـــرد!! .. من که آدمم......!!




گروه اینترنتی ایران سان
 

پاييز است وقت پاشيدن گندمـــــــ
بوي سيب مي ايد
صداي ناله ي برگها را مي شنومـــــــــــ
زير پاهايمــــــــــ
از جاده های سرد و بي عاطفه عبور مي كنمـــــــــــــ
و
انتظار را معنا ميكنمـــــــــــ.....
 




گروه اینترنتی ایران سان
 

اونـــــــــی که با ما راه نیومــــــــد برای دیگـــــــــران ... دویــــــــد ..




گروه اینترنتی ایران سان
 

پاییز مرا عاشق می کند
باران عاشق تر
.
.
حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ....!!




گروه اینترنتی ایران سان
 

ديگر نه از حادثه خبرى هست..
و نه از اعجاز چشم هاى آشنا ...
از دلتنگى هايم كه بگذريم ،
تنهايى تنها اتفاق اين روزهاى من است.!!!




گروه اینترنتی ایران سان
 

نهنگی برای خودکشی... به ساحل زد... کمی آنطرف تر...انسانی به دریا... !




گروه اینترنتی ایران سان 
 

عشقت که کور کورانه باشد، ناخودآگاه بازیچه دست خود میشوی ...

 


گروه اینترنتی ایران سان 
 

هرکه مرا دید ... تو را نفرین کرد ...


 

گروه اینترنتی ایران سان 
 

اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند ! تو در دروغ گفتن رکـورد زدی ... من در بـاور کردن ... !!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: شنبه 9 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com